♥♥♥ moja miłość...trampki :P ♥♥♥

 

Cześć!

 

Tak, te trampki potrafią zawrócić w głowie! Niby zwykłe, a zarazem niezwykłe, idzie się w nich zakochać. Na dodatek mega turbo wygodne ! :) kupując Conversy nie mogłam zdecydować się na kolor, po przeanalizowaniu chciałabym wszystkie kolory :) hm...no tak ale.. :) biel pasuje do wszystkiego i dodaje klasy oraz nadaje stylizacji charakteru. Często będziecie mnie w nich widywać, pasują do wszystkiego. Postaram się o pozytywne stylówy z oto tymi moimi trampeczkami :) niebawem...

 

pa
a.

- buty - Converse

- spodnie - z drugiej ręki

- plecak - Stradivarius

- t-shirt - Cropp

- okulary - United Colors of Benetton

Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Dominika (Thursday, 01 May 2014 17:03)

    O świetne Conversy :)

    effect-placebo.blogspot.com

  • #2

    Daria (Friday, 09 May 2014 22:20)

    Zgadzam się co do tych butów, są świetne i pasują do wszystkiego :) Też postawiłam na białe :) Dziękuję za miły komentarz, który zostawiłaś na moim blogu. Przeczytałam kilka wpisów oraz zakładkę 'o mnie' - wydajesz się być fajną pozytywną osobą :)

    Buziaki,
    Daria

  • #3

    Paulina (Sunday, 11 May 2014 11:52)

    też uwielbiam conversy! :)
    zapraszam do siebie, jeśli spodobało Ci się u mnie - dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

  • #4

    passionatka (Thursday, 29 May 2014 13:04)

    Converse forever <3

  • #5

    Obat kuat supaya tahan lama di ranjang (Monday, 17 October 2016 05:58)

    You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.