majówka ☺

 

Elo!

 

Wolny dzień i czas na relaksik w wygodnym stroju:

 

- bluza Escada Sport, uwielbiam ją! za to, że jest jedyna w swoim rodzaju :) ze swoim charakterystycznym nadrukiem

- ogrodniczki chłopięce H&M

i oczywiście New Balance :)

 

pełen looooz :p

 

a.

Write a comment

Comments: 11
  • #1

    Agata (Friday, 02 May 2014 23:20)

    Ja Cię niestety nie kojarzę a bywam w Kościanie często- mieszka tam mój chłopak, chodziłam tam do liceum i w sumie blisko mieszkam, praktycznie obok. Pewnie z tego mnie 'znasz' :)
    powodzenia w blogowaniu!!!

  • #2

    Marcin (Sunday, 04 May 2014 17:16)

    Każde zdjęcie podoba mi się, tylko nie wiem czy bardziej Ty czy ciuchy ;) Napiszę tak: Bardzo ładnie wyglądają te rzeczy na Tobie :) Pozdrawiam

  • #3

    Agata (Sunday, 04 May 2014 18:10)

    Oooooo, tak! Pamiętam Cię w takim razie - tzn jeśli dobrze myślę, byłaś wtedy w kurtce camo?:) Uwielbiam moro print więc wpadłaś mi w oko od razu, ale nie zapamiętałam twarzy niestety. Ale tak to byłam ja, kuzyn miał występ :)))

  • #4

    eviczek (Monday, 05 May 2014 22:30)

    świetnie na luzie :) new balance <3

  • #5

    Paulina (Monday, 05 May 2014 22:48)

    Świetna bluza :) Kołnierzyk jest do niej doszyty czy to od innej bluzki? Bardzo fajnie to wygląda... niby grzecznie w kołnierzyku, ale jednak pełen luz ;)

  • #6

    Atena88 (Tuesday, 06 May 2014 08:43)

    Dziękuję, bardzo mi miło! :) Kołnierzyk jest razem z bluzą :)

  • #7

    Królowa Karo (Friday, 09 May 2014 08:38)

    Zginęłaś w tych wielkich ciuchach :)

  • #8

    Atena88 (Friday, 09 May 2014 14:23)

    Bardzo lubię duże ciuszki, często kupuję o dwa rozmiary większe, czuję się wtedy całkowicie na luzie, myślę, że za duże ciuchy to poniekąd mój charakterystyczny znak rozpoznawczy :)

  • #9

    Naira (Monday, 12 May 2014 13:23)

    HI, thanks for visiting my blog! I had an opportunity to find your blog! You have an interesting style! I like your outfit combinations! Very comfortable for everyday outdoor activities!

  • #10

    Magda (Tuesday, 13 May 2014 16:48)

    Bardzo fajnie, lubię takie nienadęte, wyluzowane i stroje, i dziewczyny!

  • #11

    Obat kuat supaya tahan lama di ranjang (Monday, 17 October 2016 05:58)

    You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.