HOLIDAY ♥

Cześć!!!

 

Dawno mnie tu nie było ponieważ miałam wakacje i korzystałam z uroków wolności. Przez moment zapomniałam nawet o tym, że pracuję :P Mamy piękne, upalne, kolorowe lato. Miałam okazję odwiedzić miejscowość Stegna - gmina wiejska w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim. To był szalony wypad z 5 pięcioma nieznanymi mi osobami. Najpierw była to Magda, którą poznałam przez Internet i tak się zgadałyśmy, że nie mamy z kim jechać na wakacje i postanowiłyśmy pojechać razem. Z czasem dołączyły inne osoby Ela, Jolka, Marta i Teresa. To było dla mnie nowe, szalone, pozytywne doświadczenie:) na szczęście moje nerki są na miejscu:))) Dziękuję Wam dziewczyny za ten miło spędzony czas. Życzyłambym sobie takiego humoru i enrgii jaką macie przez całe moje życie:))) Uwielbiam WAS!!!

 

Przez 2 tygodnie urlopu spotkało mnie wiele pozytywnych chwil z Anią, Moniką, Kasią, Łukaszem, Bipinem :) zdjęcia ukazują ulotne chwile :))) DZIĘKUJĘ !!!

 


Strój firmy made in Poland Ava

 

ps. Marta Jelita Pacanowska dziękuję za zdjęcia!!!

 

a.

Write a comment

Comments: 22
  • #1

    StyleBlog'N (Tuesday, 12 August 2014 13:41)

    Enjoy your holidays!!!!

  • #2

    Ania (Tuesday, 12 August 2014 15:16)

    Śliczna i Kochana!!!:*:)

  • #3

    Nippi (Tuesday, 12 August 2014 18:35)

    Świetne zdjęcia !

  • #4

    Klaudia (Tuesday, 12 August 2014 21:28)

    Cudowne zdjęcia i świetnie zlapane chwile :) Ahhh zazdroszcze takiego wyjazdu. Też już czekam na urlop i doczekać się nie mogę ;)

    http://mankutkafashion.blogspot.com

  • #5

    Paulina (Wednesday, 13 August 2014 18:22)

    świetne wesołe zdjęcia :) widać urlop udany :) nasze morze jak pięknie się prezentuje na zdjęciach :)

  • #6

    Ala (Thursday, 14 August 2014 10:59)

    No to rzeczywiście zaszalałyście, jak widzę warto było :) Ciekawe, czy jeszcze będzie ciepło...

  • #7

    Misguided (Thursday, 14 August 2014 14:49)

    Widać, że wakacje bardzo udane :D Byłam kilka razy w Stegnie i bardzo dobrze wspominam ten wypoczynek :D

  • #8

    ania (Thursday, 14 August 2014 19:40)

    bardzo fajne, pozytywne zdjęcia! :)

  • #9

    JuliannaSzafianna (Monday, 18 August 2014 15:30)

    Podoba mi się kolor kostiumu :) Bardzo ładne miejsce :)
    Pozdrawiam :)

  • #10

    Kasia (Tuesday, 19 August 2014 22:40)

    kochana jakie wspaniale wakacje :)
    moje są jeszcze przedemna:P
    dziekuje za odwiedzinki
    zapraszam częsciej:*:*:*:*

  • #11

    Gemma Donohue (Tuesday, 19 August 2014 23:20)

    Love all this beautiful pictures
    You look so happy and also so
    Fabulous and your blue Bikini
    Stunning
    xoxo
    http://stunningchic.com/

  • #12

    magadish (Wednesday, 20 August 2014 12:18)

    piękne, wakacyjne zdjęcia, widać, że jesteś szczęsliwa, super

  • #13

    magfashion (Thursday, 21 August 2014 19:41)

    Świetny strój ,3
    kolorek !

  • #14

    AlabastrowaPanna (Monday, 25 August 2014 11:38)

    masz świetną figurę ;)
    super pomysł na taki spontaniczny wypad z nieznajomymi! Zapewne fajna przygoda ;)

  • #15

    Jeans Please (Tuesday, 26 August 2014)

    fajne, wakacyjne zdjęcia :) koło super!

  • #16

    Gemma Donohue (Wednesday, 27 August 2014 18:24)

    Repass in your beautiful post :)
    xoxo
    http://stunningchic.com/

  • #17

    Lilly (Thursday, 28 August 2014 19:30)

    Hej, chciałabym zaprosić Cię na ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! :)
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html





  • #18

    Mes inspirations (Friday, 05 September 2014 14:29)

    Widać, że świetnie się bawiłaś :)
    Pozdrawiam :)

  • #19

    Dominika (Sunday, 07 September 2014 00:09)

    Jakie fajne wakacyjne zdjęcia :)

    effect-placebo.blogspot.com

  • #20

    aaangelllaaa (Tuesday, 16 September 2014 15:24)

    Hej wpadłam przypadkiem ale pierwsze co rzuciło mi się w oczy twoje bikini *.* cudooowneee .

    Jeśli znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie
    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

  • #21

    zBLOGowani (Friday, 24 October 2014 16:14)

    Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3800 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)



  • #22

    jusTFashion (Thursday, 05 February 2015 22:01)

    Super zdjęcia jak i cały blog. Chetnie opublikujemy Twojego bloga w katalogu naszym katalogu www.justfashion.pl