Pomponowy zawrót głowy :)

W tym sezonie totalnie zwariowałam na punkcie pomponów. Tak to właśnie te małe, kolorowe, mięciutkie kuleczki skradły moje serce. Długo myślałam nad tym aby zrobić je sobie sama, ale w końcu kupiłam na selfieroom.pl

 

Podpowiem Wam jak wykonać je samemu.

Aby zrobić takie piękności wystarczy zaopatrzyć się w sandały typu wiązane rzymianki dostępne na lokalnych ryneczkach, ostatnio widziałam takie na góralskich stoiskach między Okrąglakiem, a Placem Wolności w Poznaniu, lub na Allegro. Następnie kupujemy małe pompony dostępne tu -> allegro.pl oraz można dokupić różne dodatki np. małe frędzle tzw. chwosty, dzwoneczki, zawieszki, malutkie muszelki lub kolorowe rzemyki i co tam Wam do głowy przyjdzie, wszystkie dodatki również znajdziecie na Allegro. Do tego wszystkiego będzie potrzebny dobry klej lub nici, najlepiej przezroczysta żyłka. Mając już buty doklejamy lub przyszywamy do nich wszystko tak aby otrzymać artystyczny nieład :) GOTOWE!

 

Ściskam Was :)

 

a.

 

Moja stylizacja to:

 

Kurtka second hand

Bluzka kupiona na wakacjach na Ibizie

Spodenki to Levis 505 z second hand, które zrobiłam   sobie sama, po prostu ucięłam, pocięłam, następnie wyprałam i pięknie się poszarpały, są boskie!

Torebka i sandały selfieroom.pl

Okulary Blogshopsklep

 

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Justyna (Monday, 04 July 2016 12:59)

    Pompony bardzo łatwo można zrobić w pełni samemu, a kontrolujesz ich kolor i wielkość. Jakbyś była ciekawa, to u siebie pokazuję co i jak (też uległam trendowi :P)

  • #2

    Obat kuat supaya tahan lama di ranjang (Monday, 17 October 2016 05:57)

    You put really very helpful information. Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.